Shasha, a long-haired heterosexual girl, was accidentally brought into the sensory world between girls by the short-haired girl Yuzi. All of this subverted her previous cognition of herself, and began to doubt herself, followed by a series of unanswerable questions. . While the two were speechless, their friend Jiang Hongyu broke the silence by accidentally breaking in. 3 people sat around listening to the sound outside the window at 4 am in winter...