Encore Martha
Dressed in a dashing suit, singing in a pub and picking up young girls, Uncle Martha is going about her usual business when she suddenly meets her long-lost first love whom she still dreams of at night––Mandy. As the two have coffee, Martha learns of some “good “news––Mandy’s husband has passed away. Her uneventful life is suddenly given purpose when she decides that she wants her back. But it has been 30 years since they last saw each other, and reconnecting proves to be no small challenge. Will Uncle Martha be able to sing an encore with her first love, or will she be doomed to singing the same old tune of heartbreak, over and over again?