Alex and Hugo are a young couple who had been together for a little more than six months. One Friday night, when they arrive at Alex's flat, they will discuss some pending issues about their relationship sexual roles. What seems to start as a simple discussion will become something more serious exposing some important issues about the necessary things needed to make a relationship work.