May You Stay, Forever Young
Despite his decent and well-organised life planned by his parents, Francis is attracted to Tommy, his unfettered former schoolmate. Not only does he travel between the restaurant where he works and a city where he is a stranger to, but he also tries to navigate through family pressure and his relationship with Tommy. The two radically different worlds are drawn nearer and nearer, finally clashing each other.