Lior (20) is a logistics officer in a combat unit in the Gaza Strip. She is tough, takes her job very seriously and is devoted to the system. In short, Lior is uptight. One night when she is the attending officer, she sees through her riflescope soldiers breeching protocol. The price Lior pays for the choice she makes at that moment, makes her realize that the system she is so devoted to has different rules for people like her .