Love Stage!!
Izumi, a male of stunning feminine looks, was born into a family of celebrities: his father is a singer, his mother an artist, his older brother the lead vocalist for a popular band. Izumi himself, however, is just a nerdy college student, and he wants to become a manga writer. One day he is roped into filming a commercial where he wears a dress. Another actor on the set, Ryoma Ichijo, mistakes him for a woman and falls in love at first sight. However, Ryoma feelings don't change when he finds out Izumi is a boy.