Minwoo is working at the bar and has been interested in the woman who lives on the 3rd floor, watching her walking along the alley at dawn every day. One dawn, Minwoo happens to have a conversation with her about the seasons, he comes to have a curiosity about her, and a good feeling toward her begins to grow. But the very next day, Minwoo is told by the bookstore owner about the rumor that she is a transgender...