From A to Q
Alex wakes suddenly from a dream where she's intimate with Kayla. Only problem is: Kayla happens to be Alex's best friend and Alex has never been with a girl before... She must now navigate through her new found feelings, all the while trying really hard not to mess up the friendship she's had since she was 5.