Pierre is a young tailor who lives with his younger brother in a room of a gay club. He works hard every day to try to bring him and his brother out of their current circumstances and towards a better life. After being fired, Pierre turns to Omar, a young prostitute who usually visits the club. Will Pierre be able to build a stable foundation for himself and his brother with Omar's company?