The Taste of The Other
Behind a cup of tea, Julien tries to seduce Alan tactlessly. Shocked, Alan avoids Julien. Upon experiencing the rejection, Julien goes back on his sex addiction with Alan becoming Julien's dependence. Julien's memories and imaginary soon join to loose himself and he is ultimately set to enter the poetic world of Alan.