When the Waves Rise
Hwi-young and Kyung-jun are the closest of friends, always at each other's side. However, just before their planned trip to celebrate Hwi-young's birthday, a misunderstanding causes Kyung-jun to start giving Hwi-young the cold shoulder on purpose. Will Hwi-young's long-awaited trip be smooth sailing despite his friend's sudden distance?