Gym Come True : Girl Power Bootcamp
Calling all the strong women and weak girls who love a good workout! In this special episode, Chiachin is paired with the ultra-popular internet celebrity female couple Rabbit and Wolf to try out street parkour. The street ninja Messy, our coach, will lead Rabbit and Wolf to push their own limits and challenge her difficult parkour training plan and workout techniques. Although Rabbit and Wolf are exhausted to their core, under Chiachin's close monitoring, they still won't forget to display some sweet PDA. This time, Rabbit and Wolf will try to prove against their 'walking allergies' and battle one another, showing how women workout with humor, love, and willpower.