The humid and lonely winter in Taipei still cannot even stop a person's footstep. Blurry illusions are the hidden rule for the relationships of modern people. Shu Yu is obsessed with scarlet red, and Ying Ru is cynical. They are both strolling down in this noisy city like an eel. They are on the way to discover themselves but also escaping from it.