Desire
In the near future, a virus has changed the sexual structure of humans, giving birth to a unique ABO system. Sheng Shaoyou, the young master of Shengfang Biology, is young and domineering, and is a top S+Alpha. Because his father is ill, he has to cooperate with Shen Wenlang, the boss of the rival HS Group. Sheng Shaoyou met the mysterious Omega Hua Yong in the hospital, and their feelings grew quietly. Unexpectedly, Sheng Shaoyou is mistaken for an Omega and becomes pregnant. Hua Yong's secrets are gradually revealed, and a brand new world opens up....