After a virus ravages the human population, a new hierarchy of sex categories emerges: Alphas, Betas and Omegas. Sheng Shaoyou, an S-level Alpha, seeks cooperation with the competitor HS Group for his father's illness, but encounters the mysterious Omega Hua Yong in the hospital, who deeply attracts him. Unexpectedly, Hua Yong is actually the secretary of Shen Wenlang of HS Group, and the struggle for secrets and power begins.