Sheng Shaoyou and Hua Yong are both hospitalized. Hua Yong is seriously injured and in a coma yet he remains by Sheng Shaoyou's side. After several blood tests, Sheng Shaoyou is shocked to discover he's pregnant. Gao Tu insists on having the baby and cuts off contact with Shen Wenlang, leaving Shen Wenlang extremely anxious and finally confronting his feelings for Gao Tu.