Hua Yong overdoses on pheromones and ends up hospitalized. Shen Wenlang secretly visits him, but the meeting doesn’t go well. After being discharged from the hospital, Sheng Shaoyou takes Hua Yong out for dinner and happens to meet Shen Wenlang, where a conflict breaks out.