Because of his abuse of suppressants, Gao Tu’s pheromone disorder worsens. Meanwhile, Sheng Shaoyou and Hua Yong have reconciled and their relationship improves. When Hua Yong starts his rut, Sheng Shaoyou proposes permanent marking but gets rejected. Not long after, Hua Yong suddenly becomes unreachable. Sheng Shaoyou searches everywhere for him but to no avail, and Hua Yong's true identity is gradually revealed.