After Gao Tu confirms his pregnancy, he decides to resign and shoulder everything on his own. When Hua Yong confesses that he was Enigma and had been secretly in love with him for fifteen years, Sheng Shaoyou is shocked. Could Hua Yong's sincerity earn Sheng Shaoyou's trust?