Hua Yong deliberately sows discord to help Sheng Shaoyou obtain the targeted drug. Unexpectedly, Hua Yong loses control during her susceptible period, mistaking Sheng Shaoyou for an Omega, leading to an irreparable misunderstanding. Meanwhile, Gao Tu also loses control which accidentally allows Shen Wenlang to discover his true Omega identity.