Hua Yong confess that he could only have an intimate relationship with the Alpha who 'permanently marked' him, which Sheng Shaoyou finds unacceptable. On the other hand, Gao Tu faces the pain of hiding his identity and pheromone imbalance, which Shen Wenlang discovers. Meanwhile, X Holdings makes a push that brings the business developments to a climax.