In order to break through the bottleneck of targeted drug research and development, Sheng Shaoyou goes to his friend's private club, hoping to connect with the mysterious X Holdings, but unexpectedly meets and rescues Hua Yong. Knowing that Hua Yong is trying to cover his sister’s medical expenses, Sheng Shaoyou secretly pays for them and the relationship between the two develops.