Sheng Shaoyou finally learns that the mysterious person who made him lose control previously was none other than Hua Yong, who was covered in wounds and trying hard to release soothing pheromones. Meanwhile, interactions between Hua Yong and Shen Wenlang deepens Sheng Shaoyou's misunderstanding, and a conspiracy against Sheng Shaoyou quietly unfolds.