Hua Yong's true identity as the mastermind behind X Holdings is revealed. The misunderstandings between Shen Wenlang and Gao Tu deepen, and Gao Tu wants to resign. Sheng Shaoyou successfully brings Hua Yong back, and in order to protect him, he decides to go to war with HS Group.