Hiding the fact that he is an Omega, Gao Tu takes several days off work and avoids meeting anyone, which leads Shen Wenlang to mistakenly believe that he had another lover. Meanwhile, Sheng Shaoyou and Hua Yong finally enjoy a moment of sweetness after overcoming numerous obstacles, but an earthquake occurs. Hua Yong, in order to protect Sheng Shaoyou, unleashes an astonishing amount of power, causing Sheng Shaoyou to doubt whether he is really an Omega.