Sheng Shaoyou was kidnapped and injected with a deadly toxin. To save him, Hua Yong had no choice but to mark him permanently as Enigma. After the marking, the two become passionate and Shaoyou makes a confession. Meanwhile, Gao Tu makes a decision to resign, triggering misunderstanding and anger from Shen Wenlang.