The Sparkle In Your Eye
After suffering a scandal, former star Pei Jia decides to make a fresh start as an actor to remake his image. His co-star turns out to be Su Yi, a total rookie with no acting experience. In order to get on the same wavelength, the two are forced to live together and share a bed. Their relationship starts to turn ambiguous against the pressure of the entertainment industry, as Pei Jia has to fight for not just his work, but also the man he loves.