The Sparkle In Your Eye Episode 7
Su Yi agrees to sign a contract and gradually falls under Fang Runzhi's control, which Pei Jia tries to stop. During a late-night conversation, Su Yi reveals the secret he's been hiding, a brain tumor that is pressing on his optic nerve and could make him go blind at any time. He insists on acting not to become famous, but to be remembered when the world can still see him, which causes Pei Jia to have an emotional breakdown and finally admits that he loves Su Yi.