The Sparkle In Your Eye Episode 2
A misunderstanding leads to Su Yi being taken to the police station. Pei Jia, comes to the rescue, but coldly denies their relationship. The next day, the director asks his actors to perform a kissing scene, and the relationship between the two actors becomes more ambiguous.