The Sparkle In Your Eye Episode 1
Pei Jia, a washed-up actor, is brought on to save a dying television production. Although he is not happy, he is curious about his partner Su Yi. The first meeting with the rookie is full of awkwardness and friction, with Pei Jia criticizing him bluntly, while Su Yi struggles to make the best of a less than desirable situation. Late at night, an unexpected scene brings them closer together.