The Sparkle In Your Eye Episode 11
With surgery imminent, Pei Jia and Su Yi plan to fight back against Fang Runzhi's oppression. On the set of the crew, Pei Jia deliberately pretends to be out of control and successfully gets Shen Xing to tell the truth, but Fang Runzhi notices something strange and threatens him on the set.