The Sparkle In Your Eye Episode 3
Pei Jia considers leaving the spotlight, but a fan letter stokes the fires in his heart. Su Yi and Pei Jia are given a compatibility questionnaire to complete by the director, which results in the tension between them rising. Investor Fang Runyi makes a surprise visit to see the lead actors, writer and director, and the production becomes unstable.