The Sparkle In Your Eye Episode 4
On the day of filming the important kiss scene, investor Fang Runzhi intervenes and halts production, resulting in the scene being left out. Su Yi becomes disappointed by Su Yi’s coldness, and the rift between them widens. After wrapping, Pei Jia seemed indifferent but kept tabs on Su Yi, eventually showing up at the bar he worked at.