The Sparkle In Your Eye Episode 10
Faced with Fang Runzhi's power manipulation and personal threats, Su Yi finally chooses to leave the company, but does not get away scott free. He slips and injures himself, causing his eyesight to deteriorate rapidly. Pei Jia is heartbroken and blames himself, which leads to a confession of his feelings.