The Sparkle In Your Eye Episode 6
Su Yi tries his best for an audition but gets rejected; his brother advises him to give up on his dream. He meets Pei Jia again, and their feelings turn volatile. When Fang Runzhi openly offers Su Yi a contract, Pei Jia warns him that there may be something else going on, but Su Yi still insists on seizing the opportunity to fulfill his dream.