The Sparkle In Your Eye Episode 8
Su Yi officially signs the contract and attends the press conference with Pei Jia. The two support each other on stage, and their private relationship quickly heats up. However, the temporary calm is soon shattered as the power struggle in the industry rages on. The banquet specially arranged by Fang Yunzhi forces Su Yi to face the reality under the spotlight.