The Sparkle In Your Eye Episode 5
The final dinner party turns heated when Su Bai and Director Yi break up, and Su Yi and Pei Jia reveal their feelings. During a drinking game, Su Yi reveals that he loved Pei Jia, but Pei Jia remains hesitant; the secret of the anonymous letter is finally revealed.