Love Sea The Home for Lovers
Popular romance novelist Rakumoto Ai is sent to a remote island to write. There, he meets cheerful tour guide Muto Kaishin. Though their personalities clash, the island's charm slowly softens their hearts, leading them to discover a quiet, healing love.