Love Sea The Home for Lovers Episode 9
Himeka admits to Ai that she has feelings for Fumi but cannot bring herself to confess. Ai warns her not to confuse fiction with reality, but Himeka turns the tables on her by pointing out her own feelings toward Kaishin. Ai’s father reappears, triggering traumatic memories of past abuse.