Love Sea The Home for Lovers Episode 2
Kaishin takes Ai on a motorcycle tour around the island, showing his gentle and caring side. Although Ai complains often, he opens up and they share their pasts and feelings. Meanwhile, Ai’s secretary Ogura Fumi is forced to help actress Himeka Ui at her home.