Love Sea The Home for Lovers Special Episode 1
For the past year, Ai and Kaishin have been navigating a long-distance relationship, traveling between the city and the island. For Ai, the island where Kaishin lives has truly become home. Meanwhile, Himeka and Fumi remain caught between pursuit and avoidance. As they visit Ai and Kaishin on the island, will the passion of the sea bring their feelings closer together?