Love Sea The Home for Lovers Episode 5
Kaishin holds a marine conservation seminar, showing his deep love and commitment to the ocean. After the event, the pair visit Kaishin’s home, share their feelings, and ignite their passion. The next day, Ai receives an urgent work call and rushes back to Tokyo. Reluctant to part, Ai asks if Kaishin can come to Tokyo with him.