Love Sea The Home for Lovers Special Episode 2
On the island trip, Ai and Kaishin’s relationship enters a steady phase, filled with tender and intimate moments. Inspired by their love, Himeka and Fumi grow closer, and that night, with the courage of wine, Fumi finally confesses.