Love Sea The Home for Lovers Episode 1
Popular romance novelist Rakumoto Ai reluctantly visits a remote island for research. Greeted by Muto Kaishin in a yellow taxi, Ai initially wants to leave but slowly warms up to the island’s beauty and Kaishin’s constant care and teasing.