Love Sea The Home for Lovers Episode 4
Ai struggles with writer’s block and anxiety, and Kaishin takes him out for fresh air. They arrive at the sea, glowing with candlelight and starlight, where kisses and embraces bring them closer. Meanwhile, Himeka and Fumi use their “fake lover” relationship to quell rumors, exchanging bickering words but gradually forming a unique bond.