Love Sea The Home for Lovers Episode 3
After an intense night together, Kaishin and Ai’s relationship quickly deepens. Kaishin stays busy guiding tours on the island, while Ai focuses on writing. One day, Kaishin takes Ai diving, but Ai is triggered by childhood memories. Meanwhile, Himeka’s scandal grows, and she starts a “fake lover” relationship with Fumi.