Love Sea ~愛の居場所~
Himeka confesses her feelings to Fumi, but Fumi, fearing she is not good enough, cannot accept the confession. Meanwhile, Kaishin presents a matching bracelet to Ai, proving his deep affection. Ai, unable to face the sudden confession, retreats once again, leaving Kaishin heartbroken. As Kaishin prepares to leave Japan and return to the island, can their love still find a beautiful ending?