Love Sea The Home for Lovers Episode 6
Ai brings Kaishin into his home, marking the start of their cohabitation, but secretary Fumi distrusts Kaishin from the beginning. The two sign a contract that defines their bond as only transactional, strictly forbidding love. Yet, Kaishin gradually blends into Ai’s life, and his straightforward affection keeps breaking down Ai’s defenses.