Cat for Cash
Lynx, who dislikes cats, intends to sell a cat café filled with painful memories after his mother passed away to repay a large loan. Unexpectedly, Tiger the demonic debt collector possesses the unique ability to communicate with cats. Hearing the kittens' heartfelt desire to protect their home, Tiger decides to threaten and bribe Lynx into co-managing the café. As the pair grow closer amidst the cats' affection, Lynx's brother Leo suddenly appears, intent on reclaiming the café. When the aloof owner meets the gentle creditor, a furry, heart-fluttering journey of “paying back debts with cats” begins!