Cat for Cash Episode 4
Under Lynx and Tiger’s management, the café regains its lively atmosphere, with Jenny the cat reigning as the ultimate PR queen. One day, Dr. Pom arrives with his cat, Gong Yoo. Tiger, filled with jealousy, can’t help but compete with him—while Jenny seems utterly fascinated by Gong Yoo instead.